Via een Bel-afspraak kunnen klanten aangeven dat ze binnen een bepaalde tijd teruggebeld willen worden. Als consulent kun je deze functionaliteit via de App in gebruik nemen. 


Als je de functie aan zet zien klanten de button Bel-afspraak op jouw profielpagina wanneer je niet aanwezig bent (status Afwezig, Pauze of In gesprek).


Hoe werkt het?

Stap 1

In de App voor Consulenten geef je aan dat je verzoeken wilt ontvangen voor Bel-afspraken. Je kunt dit heel gemakkelijk doen via de nieuwe knop in de App. Aan- en uitzetten kun je zo snel regelen.




Stap 2

Klanten kunnen nu via de button Bel-afspraak op jouw profiel een verzoek tot een Bel-afspraak versturen.



Stap 3

Je ontvangt een afspraak-verzoek van een klant met daarin het uiterlijke tijdstip van terugbellen. Je wordt via een nieuw geluidje geattendeerd op het verzoek van jouw klant. Je hebt 5 minuten de tijd om te reageren op het verzoek.




Stap 4 

Verzoek geaccepteerd? Je kunt het consult dan starten vanuit jouw App op het moment dat het jou uitkomt. Uiteraard wel binnen de door de klant aangevraagde tijd.


Klanten kunnen kiezen uit 4 tijds-opties waarbinnen je moet terugbellen. Binnen 1 uur, 2 uur, 4 uur of 8 uur.




Voordelen Bel-afspraak t.o.v. de Wachtrij

- Je kunt nu zelf het consult starten vanuit de App, nu kun je dus even een kopje koffie nemen tussendoor.
- Klanten zitten er ook wat rustiger in, nu ze zeker weten dat ze door jou teruggebeld gaan worden.
- Klanten betalen geen belkosten, ons systeem belt de klant, daarna jou en vervolgens verbinden we jullie met elkaar.
- Je kunt voordat je gaat werken de functie Bel-afspraak aanzetten. Zodra je genoeg afspraken hebt zet je hem uit en ga je aan de slag met de afspraken die je hebt staan.



Gebruik je de App voor Consulenten nog niet? Download hem via de links hieronder


Download voor Apple/iOS

Download voor Google/Android