Je kunt zelf je status aanpassen, op die manier kun je laten weten dat je Aanwezig bent, Pauze hebt, in gesprek bent of Afwezig.

Je kunt dit doen nadat je ingelogd bent in je account via de browser of natuurlijk via de App voor consulenten.



Jij bepaalt wanneer je wilt werken



Status Aanwezig

Je kunt jouw status op "aanwezig" zetten, klanten kunnen jou dan bellen of met je chatten. Jouw profiel wordt getoond op de homepage van onze website.


Status Afwezig

Je kunt jouw status op "afwezig" zetten, klanten die dan toch bellen horen op de bellijn dat je niet aanwezig bent en als ze willen chatten met je wordt er in het chatvenster teruggekoppeld dat je niet aanwezig bent. Klanten kunnen jou nog wel een text-bericht (Text-Consult) sturen als je die optie hebt aangezet in jouw account.
Jouw profiel wordt niet getoond op de homepage maar bezoekers kunnen je uiteraard wel vinden via de zoekfunctie.


Status Pauze

Je kunt jouw status op "Pauze" zetten, de pauze duurt max 30 minuten, verander je jouw status niet terug naar "aanwezig" dan veranderen wij jouw status automatisch naar "afwezig" let hier dus goed op! We sturen een notificatie/mailtje wanneer dit het geval is.

Jouw profiel wordt onderaan de listing getoond op de homepage.


Automatische status aanpassingen


  • Als je een call binnenkrijgt zetten wij de status op de website naar "in gesprek" of "in gesprek (chat)", en je profiel zakt naar onderen op de homepage.
    Als het consult is be-eindigd zetten wij de status automatisch weer op "aanwezig" en schuif je weer omhoog in de listing op de homepage
  • Als jouw status "aanwezig" is maar je gedurende 24 uur geen calls hebt ontvangen zetten wij na 24 uur jouw status om naar "afwezig" ook daar krijg je een melding van via notificatie en email