Je kunt in jouw account aangeven wat je status is. Deze status is zichtbaar in jouw profielpagina EN op de homepage.

Wanneer je dus begint met werken stel je de status in op “Aanwezig” alleen dan kunnen klanten jou bellen of een chatsessie met jou opstarten.

Wil je even een korte pauze inlassen of wordt je toevallig gebeld door een vriend(in) kun je optie “Pauze” kiezen, zo geef je aan dat je eventjes niet te bereiken bent maar kunnen klanten wel zien dat je er straks weer bent.


Stop je met werken zet dan jouw status op “Afwezig” zo weten de klanten dat je er niet bent en voorkom je dat klanten toch bellen via het systeem terwijl je niet opneemt.


LET OP: wanneer je via ons gebeld wordt past het systeem automatisch jouw status aan naar “in gesprek”, daar hoef je dus zelf niets voor te doen!


(uiteraard wordt aan het eind van het consult de status weer aangepast naar “Aanwezig”)


Aangeven van je status kan op 2 manieren:


Optie 1

wanneer je ingelogd bent zie je rechtsboven in het browserwindow jouw status, via het afrolmenu kun je snel jouw status aanpassen.


Optie 2

Gebruik de Consulenten App op je smartphone!